«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού- Άξονας Προτεραιότητας 2» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007-2013)

espa




Η Ειδική Υπηρεσία Εφαρμογής Εκπαιδευτικών Δράσεων του ΥΠΑΙΘΠΑ ως δικαιούχος (Φορέας Υλοποίησης) του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» υλοποιεί τις Πράξεις με τίτλο «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» των Αξόνων Προτεραιότητας 1: «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης» και 2: «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου» του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007‐2013) με συγχρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση/EKT και το Ελληνικό Δημόσιο. Συμπράττων Φορέας της Πράξης είναι το ΙΕΠ και Φορέας Λειτουργίας η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘΠΑ.
Οι οκτώ (8) Περιφέρειες Σύγκλισης είναι οι εξής:

 

  • Ανατολική Μακεδονία και Θράκη
  • Θεσσαλία
  • Ήπειρος
  • Ιόνιοι Νήσοι
  • Δυτική Ελλάδα
  • Πελοπόννησος
  • Βόρειο Αιγαίο
  • Κρήτη
 

Οι τρεις (3) Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου είναι οι εξής:

 

  • Αττική
  • Κεντρική Μακεδονία
  • Δυτική Μακεδονία
 

Οι Πράξεις αφορούν στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την αναδιάρθρωση του ρόλου των ειδικών σχολείων και των τμημάτων ένταξης με τη χρήση υπάρχοντος προσβάσιμου εκπαιδευτικού υλικού σε ψηφιακή μορφή, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.

 

Ειδικότερα, μέσω των συγκεκριμένων Πράξεων επιδιώκεται:

 

  • Να προσληφθούν και να μισθοδοτηθούν εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής ΠΕ και ΔΕ στο πλαίσιο των Πράξεων.
  • Να επιμορφωθούν πολλαπλασιαστές (Σύμβουλοι Ειδικής και Γενικής Αγωγής διαφόρων ειδικοτήτων) και εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής.
  • Να αναπτυχθεί Οδηγός Διαφοροποίησης Προγραμμάτων Σπουδών Ειδικής Αγωγής.
  • Να συγκεντρωθούν και συμπληρωθούν το ήδη υπάρχον σχετικό επιμορφωτικό υλικό και τα ειδικά εργαλεία.

9935181